ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

فریاد های قبر

قبر در هر روز پنج کلمه را فریاد میزند.

من خانه تنهاییم پس با خود انیس و مونسی به سوی من آورید

( تلاوت قرآن)

من خانه تاریکی هستم پس با خودتان چراغی به سوی من آورید

( نافله شب)

من خانه خاکیی هستم پس با خودتان فرشی به سوی من بیاورید

( عمل صالح)

من خانه گزندگان هستم پس با خودتان پادزهری به سوی من بیاورید

( لااله الا الله و محمد رسول الله و علی ولی الله)

من خانه فقر هستم پس با خودتان گنجی به سوی من بیاورید

(صدقه)

منبع: سایت کلام زنده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin